Nirvanmäen Piknik sunnuntaina 3.9. klo 15-17

8.8.2017

Syksy 2017 pyörähtää käyntiin vauhdikkaasti Koivistonkylän urheilukentällä ja viereisellä Nirvanmäellä koko perheen ilmaistapahtumassa. Tule nauttimaan mm. Super-Samin ja Olafin seurasta!

Nirvanmäen Piknik järjestetään sunnuntaina 3.9. klo 15-17 viime vuotiseen tapaan Koivistonkylän urheilukentällä. Luvassa on monen moista puuhaa ja ohjelmaa koko perheelle!

Tapahtuman ajan palvelee Pomppulinna (1 eur), Veikkarin herkullinen kahvila, sekä Viinikan sinisten tunnelmallinen lettuteltta. Kaikki lapset ovat tervetulleita myymään tapahtumassa omia lelujaan pop up-vilttikirppikselle, myyjillä K-18 ikäraja, oma viltti mukaan :)

Tapahtuman aikataulu:
15.00 VPK:n paloauto
15.30-16 Super-Sam viihdyttää ja liikuttaa
16-17 Graffitityöpaja, SirkusrakkausPumPum opastaa katutaiteen saloihin (sis. maalit ja suojavaatteet)
16 jälkeen Frozenista tuttu Olaf-lumiukko vierailee

Ohjelma täydentyy edelleen. Muutokset mahdollisia.

HUOM! Lastentarvikekirppis pidetään 24.9. Koikkarin Prisman 2. kerroksessa. Ilmoittautuminen myyjäksi alkaa Nirvanmäen Piknikissä, tule varmistamaan myyntipaikkasi! Ilmoittautuminen aukeaa verkkosivuillamme maanantaina 4.9. MLL Koivistonkylän jäsenille ja siitä viikon päästä muille. Kirpparin Facebook-tapahtumaan täältä. Nirvanmäen Piknikin Facebook-tapahtumaan täältä