Tule suunnittelemaan Sulkavuori -tapahtumaa!

29.2.2012

Sulkavuori Picnic -tapahtumaa suunnitellaan ensi kesäkuulle. Mukana järjestäjinä on alueen asukkaita, Koivistonkylän omakotiyhdistys ja MLL Koivistonkylän paikallisyhdistys.
Ajatuksena on, että tapahtuma on ennen kaikkea alueen yhteisöllisyyttä korostava ja mukava hyvän mielen tapahtuma, jossa on ohjelmaa lapsille ja aikuisille. Tapahtumassa myös tiedotetaan Sulkavuoreen suunnitteilla olevan jätevedenpuhdistamon suunnittelun tilanteesta.

Kaikki, jotka haluavat olla tapahtuman ideoinnissa ja järjestelyissä mukana, tervetuloa aloituskokoukseen, joka pidetään Johanna Leinon luona ke 14.3. klo 17.30.

Ilmoittauduthan 10.3. mennessä sähköpostilla johannaleino920@gmail.com.

Laita viestiä myös siinä tapauksessa, jos haluat tulla talkoisiin mukaan, mutta et pääse tähän aloituskokoukseen.