Sulkavuori picnic

8.6.2012

Aika: 10.6.2012 klo 15:00 - 18:00

Paikka: Sulkavuori (tavataan klo 15 Prisman kulmalla Pirkan taival -kyltin edessä)

Sulkavuori picnic on Koivistonkylän ja lähialueiden yhteisöllisyyttä korostava hyvän mielen tapahtuma, jossa on ohjelmaa lapsille ja aikuisille. Ota mukaan viltti ja omat eväät. Ohjelmassa muun muassa perhesuunnistus, kasvomaalausta, ongintaa, musiikkia, muurinpohjalettuja, puheita. Lapsia leikittää Sulkavuoren nalle! Tapahtumassa myös keskustellaan Sulkavuoreen suunnitteilla olevan jätevedenpuhdistamon tilanteesta.

Tapahtuman järjestävät alueen asukkaat, MLL Koivistonkylän paikallisyhdistys ja Koivistonkylän omakotiyhdistys. Tervetuloa Sulkavuori picnicille nauttimaan kauniista maisemista ja leppoisasta tunnelmasta koko perheen voimin!

Lisätietoa tapahtumasta