Matin Meriseikkailu 9.5 klo 14

31.3.2015

Matin Meriseikkailu kutsuu!

MLL:n Koivistonkylän yhdistys toivottaa kaikki tervetulleiksi Matin Meriseikkailu -esitykseen.

Tervetuloa teatteriesitykseen
lauantaina 9.5. klo 14!

Koivistonkylän koululla, Lehvänkatu 9.
Liput 2€ /hlö. MLL Koivistonkylän jäsenille ilmainen.
Kesto noin 30 min.
Suositusikä 3-vuotiaista eteenpäin.
Kahviossa tarjolla merellisiä herkkuja.

Matin Meriseikkailu

On kesäinen päivä meren rannalla, aurinko kimmeltää veden pinnalla. Matti sukeltaa mereen ja hänen eteensä avautuu satumainen maailma vedenalaisine asukkaineen. Pinnalle noustessa meno vauhdittuu. Ankka ja lumpeenkukka intoutuvat jammailemaan. Kalastaja ei arvaa, mitä veneen alla tapahtuu. Ulapalla kauppa-laivan kapteenin iloinen tunnelma järkkyy merirosvolaivan ilmestyessä taivaanrantaan…

Meren syleilyssä Matti kokee runollista kauneutta, seikkailuja, miekan kalsketta ja monta hulvatonta hetkeä.

Matin Meriseikkailussa näyttelijäntyöhön lomittuu esine- ja varjoteatteria. Esityksen kantavana elementtinä soi varta vasten tähän esitykseen sävelletty ja akustisilla instrumenteilla toteutettu äänimaailma.

Leikkimielinen esitys tempaisee mukaansa päivähoito- ja ala-asteikäiset lapset. Pienempiä katsojia saattavat villimmät kohdat jännittää. Aikuisetkin molskahtavat mielellään tähän seikkailuun.

TEKIJÄT
Visio, nuket, ohjaus: Anna-Liisa Tarvainen