Leikkimieliset temppukerhot, syyskausi 2016

16.8.2016

Lasten leikkimieliset temppukerhot LastenKuplassa alkavat taas syyskuussa.

Järjestämme tuttuun tapaan kaksi ryhmää: 1-3-vuotiaat ja 3-5-vuotiaat. Kumpikin ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa. 1-3 -vuotiaiden temppukerho on vanhemman kanssa, lapsen tulee osata kävellä ilman tukea. 3-5-vuotiaat temppuilevat itsenäisesti. Jos 3-vuotias pärjää ilman vanhempaa, voit ilmoittaa hänet isompien ryhmään. Temppukerhossa leikitään ja mennään ikätason mukaista temppurataa liikunnanopettajan johdolla.

Aikataulu

Seuraavat lauantait klo 18:00-18:45, LastenKuplassa (Koivistonkylän Prisma, 2. kerros. Lempääläntie 21 )

1-3-vuotiaiden ryhmä:

• 10.9., 8.10., 19.11. ja 10.12.2016

3-5-vuotiaiden ryhmä:

• 3.9., 1.10., 12.11. ja 3.12.2016

Ilmoittautuminen

Aikaisemmasta käytännöstä poiketen kaikkii neljään temppukerhoon ilmoittaudutaan nyt yhdellä ilmoittautumisella. Maksu on 20e / lapsi ja se kerätään ensimmäisen temppukerhon yhteydessä.

Ilmoittautuminen ryhmiin aukeaa 17.8.2016, voit ilmoittaa lapsesi mukaan täältä.  Kumpaankin ryhmään mahtuu 12 lasta. Ilmoittautumisaikaa on maanantaihin 22.8 saakka. Jos ryhmissä on tällöin enemmän kuin 12 ilmoittautunutta, arvotaan mukaan pääsevät tiistaina 23.8 ja kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostiviesti arvonnan tuloksesta. Arvonnassa suositaan MLL Koivistonkylän jäseniä. Jos ryhmissä on tilaa, ilmoittautuminen on avoinna tämän jälkeenkin niin pitkään kunnes ryhmät ovat täynnä.

Jos et pääse jollekin kerralle mukaan, voit itse sopia siitä, että joku toinen lapsi osallistuu teidän sijastanne.

LastenKupla on liikunta- ja motoriikkakeskus, josta löytyy mm. trampoliini, kiipeilytelineitä ja pomppulinna. LastenKupla sijaitsee Koivistonkylän Prisman kakkoskerroksessa.