Voimaa vanhemmuuteen -luentosarja marraskuussa

3.11.2016

Asiantuntijaluentoja vanhemmuudesta kolmena marraskuisena keskiviikkona. Tilaisuuksiin on vapaa pääsy eikä ilmoittautumista tarvita.

Kaikki aiheesta kiinnostuneet asuinalueesta riippumatta ovat lämpimästi tervetulleita! Luennot on suunnattu aikuisille, valitettavasti tarjolla ei ole lapsiparkkia.

Ke 9.11. klo 18-19 Koliikista uhmaikään

Lastenpsykiatrian erikoislääkäri Teija Hyytiäinen, TAYS lastenpsykiatrian klinikka: vauvojen ja taaperoiden psyykkinen kasvu ja kehitys yleisine haasteineen. Koivistonkylän seurakuntakoti, Koivistontie 46, ilmaiset kahvit!

Ke 16.11. klo 18.30-19.30 Lasten vaikeat kysymykset

Satu Reinikainen, varhaiskasvatuksen kouluttaja ja lastenkirjailija: lasten vaikeat kysymykset elämästä ja kuolemasta. Koiviston koulun syystapahtuman yhteydessä Koiviston koululla, Lehvänkatu 9.

Ke 23.11. klo 18-20 Eskarista murrosikään sekä Murrosikäisten mietteet

Lastenpsykiatrian erikoislääkäri ja apulaisopettaja Kirsi Kakko, TAYS ja Tampereen yliopisto: leikki- ja alakouluikäisten psyykkinen kasvu ja kehitys yleisine haasteineen
sekä lasten sekä nuorten psykiatrian erikoislääkäri Miia Kaartinen, TAYS: murrosiän psyykkinen kehitys ja sen haasteet. Koivistonkylän seurakuntakoti, Koivistontie 46, ilmaiset kahvit!