Aikuisten jäsenilta Niihaman majalla 1.4.2017 klo 16 alkaen

8.3.2017

Tervetuloa Koivistonkylän MLL:n jäsenten illanviettoon Niihaman majalle! Luvassa ulkoilua, saunomista, syömistä, kahvittelua, makkaranpaistoa, mukavaa yhdessäoloa ja toisiimme tutustumista. Kaikki Koivistonkylän MLL:n jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita.

Ilmoittautumiset viimeistään 22.3. osoitteeseen mllkoivistonkyla(at)gmail.com. Ilmoitathan ilmoittautuessasi, haluatko saunoa ja tarvitsetko jonkinlaisen erityisruokavalioruoan.

Tapahtuman Facebook-seinällä voi ja kannattaa sopia kimppakyytejä, TKL toki kuljettaa Teiskontien varteen, mutta siitä on 2,2 km kävely paikan päälle. Huhtikuussa tietysti myös pyöräily on vaihtoehto!

Koivistonkylän MLL tarjoaa osan illasta, mutta osallistumismaksu jokaiselta osallistujalta on 5 e. Tämä maksetaan tilisiirtona, infoa ilmoittautuneille lähempänä.

Koivistonkylän MLL:n muista tapahtumista poiketen tämä on vain aikuisille jäsenille suunnattu tapahtuma. Tule siis viettämään rentouttavaa iltaa uusien ja vanhojen tuttujen kanssa!