Kevään asiantuntijailtoja

20.3.2017

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan! Asiantuntijaillat seuraavista aiheista: mediailta, eskarista ekaluokkalaiseksi -ilta sekä vauvanruokakurssi.

Mediailta 29.3. klo 18-20, Koivistonkylän seurakuntakoti

Paljonko mediaa on sopivasti, mitä pitäisi varoa, mikä on huolestuttavaa, mikä normaalia? Asiantuntijakouluttajana Marjaana Herlevi. Tilaisuus on ilmainen, ennen luennon alkua mahdollisuus ostaa kahvia MLL Koivistonkylän kahvikioskista.

Eskarilaisesta ekaluokkalaiseksi 6.4. klo 18-20, Koivistonkylän seurakuntakoti

Koiviston koulun rehtori Mia Mattila kertoo koulutaipaleen aloituksesta sekä vastaa mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Tilaisuus on ilmainen, ennen luennon alkua mahdollisuus ostaa kahvia MLL Koivistonkylän kahvikioskista.

Vauvanruokakurssi 24.4. klo 17.30-19.30, Koivistonkylän seurakuntakoti (täynnä)

Marttojen kouluttaja Pilvi Manninen ohjaa vauvanruokien valmistusta. Maksuttomaan kurssiin kuuluu lyhyt teoriaosuus, lisäksi valmistetaan maisteluannoksia. Sitovat ilmoittautumiset osoitteeseen mllkoivistonkyla@gmail.com viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa. Ensimmäiset kahdeksan ilmoittautunutta pääsevät mukaan, joten muistathan perua ilmoittautumisesi, jos et pääsekään paikalle!