MLL Koivistonkylän sääntömääräinen kevätkokous 13.8.2020 klo 17:30

26.7.2020

Koronatilanteesta johtuen emme tällä kertaa pidä kokousta kaikille "avoimin ovin", vaan paikalle ovat tervetulleita ainoastaan MLL Koivistonkylän yhdistyksen jäsenet.

Kevätkokouksessa käsitellään viime vuoden talous- ja toimintakertomukset, jutellaan mukavia, ja suunnitellaan.tulevaa. Yhdistysnakkeja eli tehtäviä ei ole jaossa, tule rohkeasti mukaan tapaamaan meitä kasvokkain.

Jotta saamme järjestelyt hoidettua etäisyys- ja turvallisuusnäkökohdat huomioiden toivomme osallistuvilta etukäteisilmoittautumisia roope.tahka@gmail.com.