Tervetuloa tanssimaan koko perheen voimin!

16.12.2021

Tervetuloa tanssimaan tammikuussa koko perheen voimin!

Tanssiurheiluseura Dance Team Tampere ry järjestää yhteistyössä MLL Koivistonkylän yhdistyksen kanssa tammikuussa 2022 tanssiurheilun kokeilutunnit perheille. Yhteistyön tarkoituksena on saada kokeilun kautta tavoitettua isompi joukko perheitä ja samalla tarjota liikunnallista ohjelmaa yhdistyksen jäsenille. Kokeilu mahdollistaa tutustumisen lajiin ja jatkossa lajista innostuneille yhteisen tanssiharrastuksen koko perheelle, samaan aikaan ja samassa paikassa. Tämä on erinomainen tilaisuus houkutella puolisokin nyt tanssiharrastuksen pariin! ;)

Kokeilutunnit tammikuussa:

Su 9.1. klo 15-16
Ti 11.1. klo 17.30-18.30
Su 16.1. klo 15-16
Ti 18.1. klo 17.30-18.30

Tanssiurheilun kokeilutunneilla tutustutaan Tanssii tähtien kanssa-ohjelmastakin tuttuihin vakiotansseihin (hidas valssi ja quickstep) sekä latinalaistansseihin (chacha ja jive). Lasten tanssin ohjauksessa painopiste on musiikin, rytmien ja tanssien tunnelmiin tutustumisessa, vanhemmat pääsevät myös harjoittelemaan perusaskeleita yksin ja oman parin kanssa.

Valmentajina toimivat siviilityössään varhaiskasvattajina työskentelevät koulutetut tanssinopettajat.

Kokeilutunnit järjestetään Dance Team Tampereen saleilla Kalevassa osoitteessa Takojankatu 4. Parkkipaikkoja on kadun varressa sekä sisäpihalla.

Kokeilutunnit ovat avoimia kaikille ja ilmaisia MLL Koivistonkylän jäsenille. Voit ilmoittaa perheesi mukaan kokeilutunneille vaikka heti oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta. Mikäli tilanteesi muuttuu tai joudut peruuttamaan osallistumisen, voit korjata tietoja samalla lomakkeella myöhemmin.

Ilmoittaudu täällä: https://forms.gle/JvWm6B9K9Hx4Hzvs8

Tervetuloa mukaan!