Arvot ja tavoitteet

MLL:n tavoitteet

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään ja onnelliseen lapsuuteen. Mannerheimin Lastensuojeluliitto työskentelee tämän oikeuden toteuttamiseksi yhteistyössä monien eri tahojen kanssa.

MLL on kaikille avoin kansalaisjärjestö, joka edistää lapsen ja lapsiperheen hyvinvointia, lisää lapsuuden arvostusta ja näkyvyyttä yhteiskunnassa sekä tuo lapsen näkökulmaa päätöksentekoon.

MLL:n arvot

• Lapsen ja lapsuuden arvostus
  • Yhteisvastuu
  • Inhimillisyys
  • Suvaitsevaisuus
  • Ilo

Näiden lisäksi MLL Koivistonkylän paikallisyhdistyksen toiminnassa korostuvat seuraavat arvot:

• Yhteisöllisyys - kaikki toiminta tehdään yhdessä ja kannustetaan mahdollisimman laajasti alueen perheitä mukaan toimintaan
  • Tasa-arvo - kaikkia toiminnassa mukana olevia kohdellaan samalla tavalla tasa-arvoisesti
  • Aktiivisuus - toiminta pyritään pitämään aktiivisena ja monipuolisena.
  • Rauhallisuus - edistetään rauhallisuutta lapsiperheiden arkeen.

Koivistonkylän paikallisyhdistyksen tavoitteet

Haluamme järjestää Koivistonkylän ja lähialueiden lapsiperheille mielekästä yhdessäoloa ja tekemistä.

Jatkuvaan toimintaamme kuuluu perhekahvila. Tämän lisäksi olemme mukana eskarista ekaluokalle projektissa sekä pyrimme järjestämään tapahtumia ja muuta toimintaa alueen lapsiperheiden toiveiden mukaisesti.