MLL Koivistonkylän paikallisyhdistys on perustettu vuonna 2002.

Alusta alkaen on pidetty viikottaista perhekahvilaa, joka on yhä toiminnassa. Perhekahvilaan suunnitellaan aktiivisesti ohjelmaa, kuten asiantuntijoiden vierailuja, äitien hemmottelua ja retkiä lähimaastoon. Olemme järjestäneet joinakin vuosina myös iltaperhekahvilaa.

Järjestämme paljon tapahtumia ja kerhotoiminaa eri ikäisille lapsille. Näistä tärkeimmät ovat  Sulkavuori picnic, lastentarvikekirpputori, perheluistelu sekä leikkimieliset temppukerhot 1-3 ja 3-5 vuotiaille lapsille. Yhdistyksemme on vuodesta 2007 lähtien ollut mukana Eskarista ekaluokalle teemapäivässä Koiviston koululla.

MLL Koivistonkylän paikallisyhdistys oli kolmantena vuoden 2012 valtakunnallisessa jäsenhankintakilpailussa. Yhdistyksen jäsenmäärä tuplaantui koko vuoden aikana. Vuonna 2018 yhdistyksellä on noin 120 jäsentä.