Paikalliset jäsenedut

MLL Koivistonkylä jäsenedut

Yhdistyksen jäsenet saavat alennusta järjestämistämme retkistä ja maksullisesta toiminnasta.

Seuraavat edut saat ainoastaan voimassaolevalla MLL Koivistonkylän aikuisen tai nuoren jäsenkortilla. Muista vilauttaa korttia maksaessasi!

LastenKupla

Saat alennusta leikkikentän sisäänpääsymaksusta -15% (alennukseen ei voi yhdistää muita alennuksia eikä se koske syntymäpäiviä tai liikuntakerhoja)

Koivu Apteekki

-10% alennus Prisman yhteydessä olevasta Koivu Apteekista. Huom! Alennus ei koske lääkkeitä. Saat alennettuun hintaan esim. maitohappobakteerit, laastarit, vitamiinit yms.

Kauneusstoppi Vivan

-10% alennus palveluista ja -5% tuotteista parturi kampaamo Vivan kauneusstopista Nekalassa. Vivan tarjoaa kauneuspalveluita päästä varpaisiin! Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Kirpputori Silinteri

Kirpputori Silinteri on itsepalvelukirppis Koivistonkylän Prismakeskuksessa (1.kerros). Myyntipöytä ja rekki hintaan 31e/viikko (normaalisti 34e/vko).

Ateljee Sari

Ateljee Sari, mittatilaus- ja korjausompelimo tarjoaa -15% alennuksen työnhinnoista.